Jaký je proces vrácení produktu?

Jak všechno na MaskBox, vrácení produktu je neuvěřitelně jednoduché.

Vše, co potřebujete udělat, je zboží důkladně zabalit a zaslat jej zpět k nám:

MaskBox.cz
Jaromírova 497/20
128 00
Česká republika

O vrácení produktu nás prosím informujte na info@maskbox.cz. Napište nám, z jakého důvodu produkt vracíte, abychom v budoucnu věci věděli vylepšit a nezapomeňte připsat číslo vaší objednávky.

Prosím, berte na vědomí, že každý nazpět zaslaný produkt podléhá inspekci. Vaše reklamace nebo výměna nebude uznána v případě, pokud nebudou splněny všechny následující podmínky:

  • Produkt musí být v nepoužitém stavu.
  • Produkt nesmí být poškozen.
  • Produkt musí být vráceno ve svém originálním výrobním obalu.
  • Produkt musí být důkladně a bezpečně zabalený. MaskBox neručí za poškození produktu způsobené nedostatečnou ochranou během zpětné přepravy.

POZNÁMKA: Poplatky za vrácení produktu nese zákazník, avšak MaskBox hradí veškeré náklady spojené se zasláním náhradního produktu.

Jak dlouho trvá vrácení peněz?

Jakmile se vrácený produkt na našem skladu zkontroluje a zpracuje, vaše peníze vám budou vráceny, o čemž vás budeme informovat prostřednictvím emailu. Pokud není uvedeno jinak, peníze jsou vráceny bankovním převodem bez ohledu na způsob platby, který byl zvolen pro danou objednávku. Tento proces trvá maximálně 14 dní. Délka převodu následně závisí od typu vaší karty, účtu a podmínkách vaší banky. Ve většině případů však trvá převod peněz 2 - 5 pracovních dnů.

Kolik stojí poštovně? Do jakých zemí MaskBox doručuje?

MaskBox nabízí 4 způsoby doručení:

  • Osobní odběr - Zásilkovna - 49Kč
  • DPD - Doručení na adresu v ČR - 89Kč
  • Česká pošta - 89Kč
  • Večerní doručení až domů - 149Kč

Byl mi doručen nesprávný nebo poškozený produkt

Velmi nás mrzí, pokud se to někdy stane.

MaskBox dělá vše pro to, aby se podobným situacím předešlo. Náš tým detailně kontroluje každý produkt před jeho zasláním zákazníkovi. Bohužel za poškození způsobené během přepravy nemůžeme ručit.

V případě, že vám byl produkt doručen v poškozeném stavu, zašlete fotografii s popisem a číslem objednávky na info@maskbox.cz. My vám okamžitě pošleme náhradní produkt.

Mezitím, prosím, důkladně zabalte produkt, ideálně do stejného balení, v jakém vám byl doručen, a zašlete jej zpět k nám(viz instrukce výše). Peníze za poštovné v tomto případě hradí MaskBox.

Ke stažení:

Formulář pro uplatnění reklamace
Formulář pro odstoupení od smlouvy

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Nebo Reset password